mandag 31. oktober 2011

Halloweenfest!!

Da rakk jeg heldigvis å få heksehatt og kurv ferdig til halloweenfesten!!
Vi fikk servert deilig kjøttsuppe og skravlet og kosa oss mens ungene lekte og spiste snop.
Jeg klarte å unngå at lillegutt ble med på runde. Heldigvis var det flere barn som ikke skulle ut å gå, så det hjalp.
Han fikk vært innom morfar og mormor og ringt på der, og var egentlig fornøyd med det!
Heksehatten var viktig... 


Dagens fangst!



Mamsens poncho ble fin heksekappe...







Knask eller knep!!


2 kommentarer:

  1. Det ble jo en skikkelig skummel (les: søøøt) heksemann da! Hihi...

    Flink du er til å hekle, Siv Janne. Kanskje du har lyst til å kurse meg? Jeg har prøvd meg noen få ganger, men tekninkken vil dessverre ikke feste seg i hodet... Kanskje det begynner å bli fullt der... Hmmm...

    Jaja, alle kan ikke bli fotballspillere ;o))

    SvarSlett
  2. Ja skræmmende søt altså... Hihihi...
    Ja har plutseli skjønt derre me hækling. har prøvd fleir gång ut'n å skjønn de helt, men så plutseli ætti å ha prøvd å feila nån gång... Så no har æ fått dilla kan man sei :-)
    kainnj prøv å lær bort litt, men veit itj heilt om kompetansen e så go et æ kainnj klar de... De e vel som me de mæste ainna. Træning, træning å træning....

    SvarSlett