lørdag 15. oktober 2011

Flytting!

I sommer fikk jeg endelig kjøpt meg egen bolig. Jeg hadde da leid et stort hus og skulle flytte inn i en liten leilighet. Alt for masse saker og ting skulle følge med på flyttelasset. Så det ble noen runder på fyllinga med gamle og slitne saker og ting. Mye fikk jeg gitt vekk, og takk for det. Liker ikke å kaste brukbare ting. Mye nytt ble kjøpt. Man må få ting som passer til det nye, samtidig som det er kjeeeeempe gøy med nye ting i nytt hjem.
Jeg fikk også pusset opp og endret på endel gamle ting. Salongbord og et mindre bord fikk noen strøk med maling, og vips så var det nye møbler.





Dette bordet var i utgangspunktet lutet furu. Den perioden er jeg veldig ferdig med, så bordet ble i sin tid beiset brunt. Den epoken er jeg også litt ferdig med, så nå er det hvitt som gjelder. Fargen heter Refleksjon, og er ikke heeelt hvit, men hvit likevel! Når jeg i tillegg byttet ut de originale treknottene med disse fine fra Lisbeth Dahl så ble jeg veldig fornøyd med bordet altså!

Bordet er lite og brukes til å vise fram noen av mine skatter. Nemmelig husengelen min som jeg fikk til bursdagen min for noen år siden. Den er søt og yndig, men samtidig synes jeg den har noe "rampete" over seg. I tillegg står kandelaberen min der. Den er i "børstet stål", og holder på de gammelrosa lysene jeg er så glad i for tiden.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar