tirsdag 10. januar 2012

Disse er til salgs!!!

Jeg produserer mer enn jeg trenger selv. Legger ut det jeg har til overs her på bloggen. Legg igjen en kommentar under innlegget om du finner noe du har lyst til å kjøpe. 


Hvis jeg skal sende kommer porto i tillegg til prisen på varen =)


Tennbrikkeboks- skjuler 150 kr
Brødkurv 190 kr
Sminkepung 150 kr
Glassbrikker 10 kr pr stk.
Sjal/ skjerf 130 kr
KJøkkenkluter 40 kr stk





tennbrikkeboks-skjuler i natur med perlemorsfarga perler 150 kr


Kjøkkenkluter/ "kopptuer" 
40 kr pr stk (100 kr for alle 3)




                                     
                                  Hvit glassbrikke kr 10 pr stk



                                       Hvit sminkepung 150 kr


                                 Sjal/ skjerf i englemasker 130 kr.











 Kommer til å legge ut nytt fortløpende =)=)

1 kommentar:

  1. Hei, Siv Janne! :)
    Fant bloggen din gjennom Hild-Sissel sin, så fin den er!!
    Og du er bare kjempedyktig, blir så imponert over kreativiteten og evnen til
    å skape - kjempeflott!!
    Har du solgt den tennbrikkeboks-skjuleren?
    Om ikke vil jeg gjerne kjøpe den, eller legge inn en bestilling på en ny når
    du får tid å hekle en. Den var jo kjempefin!

    Renate

    SvarSlett