tirsdag 25. oktober 2011

Amigurumi...

Det er små nusselige figurer med ansikt på...
Jeg har prøvd meg på en grønn kanin med gule ører og haleknopp.
De skal være fargerike!!
Disse skal jeg lage flere av... Vet om noen som skal få sin egen lille "venn"
Lillegutt er i hvertfall glad i sin lille kanin som mamma har hekla til han :-)

Han pleier å ha den i den lille stolen han sitter i når han ser TV. Jeg hadde tatt den vekk derfra for å ta bilde av den og da fant han den på kjøkkenent i dag tidlig.
Han har lurt litt på hvordan den kunne havne dit heeeelt av seg selv... :-)

Så, jeg måtte til slutt innrømme at det var jeg som hadde tatt den med på kjøkkenet for å ta bilde, og ikke hadde lagt den tilbake på plassen...
Så på et kort øyeblikk klarte jeg å ødelegge hans illusjon og spenning om hvordan en leke kan flytte seg selv... 

Huff... Dette var ikke et bra bilde, men det får gå bra...


Figuren er ca 8-10 cm høy!!!
Det er vist hele poenget med Amigurumi... De skal være små og fantasifulle!!

Ha en fantasifylt dag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar