mandag 24. oktober 2011

Adventstiden nærmer seg.

Jeg er av de som liker å begynne i god tid. Så julegavelista er jeg godt i gang med. Julekort har jeg bare begynt å tenke på enda, men jeg pleier å lage selv. Kjenner at jeg i år kanskje skal ta den lette varianten med ferdig tekst på, så slipper jeg å sitte å skrive så mye på de. Hadde tenkt å drøye den jobben litt. Så mye annet jeg har lyst til å gjøre først!!

Litt julepynt må også lages. Nå driver jeg og hekler noen nisser som jeg tenkte skulle få stå ute ved inngangen sammen med lykta og noe annet stæsj som står der. Jeg har overbygd inngangsparti og slipper derfor å tenke på at det kommer masse regn og snø inn på det som står der.

Synes disse luenissene er så søte!!!

Disse er veldig morsomme å hekle og går ganske fort!!
Hvis skapertrangen fortsetter som nå, så vil kanskje noen av disse havne under et juletre eller to også...
Men det vil tiden vise, og man kan ikke snakke for høyt om slike ting :-)

Bruker samme oppskrift på begge størrelsene, men på de største bruker jeg dobbel tråd og kraftigere nål...
Oppskriften er kjøpt på nett!

                        http://www.knittingroom.no/butik/default.asp?


Ha en fin kveld!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar