mandag 28. november 2011

Nye gardiner...

Da ble det jaggu meg nye gardiner :-)
Fant ikke noen ferdigsydde som jeg likte. Jeg ville ha hvite gardiner som jeg tenkte å pimpe litt ekstra.. Men fant ikke enkle hvite gardiner. Var bare masse mønster og pynt på fra før.... 
Så jeg kjøpte meg ensfarget bomullsstoff og hvitt heklegarn og begynte å hekle blonder som jeg tenkte å brukte til knytehemper i toppen av gardina :-)


Så kjøpte jeg meg brodertråd i sølv som jeg sydde teksten "home, sweet home." i tillegg strøyk jeg på et strykemerke med bilde av en engel. Da ble de litt "julete", men kan godt hengte på sommeren også!!!!


Her er resultatet; 






Må få sydd en til maken + stryke de nå så....
er det bare å få byttet ut de rosa gardinene :-)


Nå er jeg trøtt og skal ta kvelden. Tidlig på jobb i morgen =) Ganske fornøyd med resultatet, så kommer til å sove godt håper jeg!!!


Natta!!!

4 kommentarer:

  1. Fin dæm vart,du e så flink :)
    Klæm. Mari-Ann

    SvarSlett
  2. Takk for de Mari-Ann!!
    Vart litt ferrnøgd sjøl å åsså!!

    SvarSlett
  3. Dæm vart kjæmpefin, Siv Janne:)

    SvarSlett
  4. Hå oj så fine gardiner :) Nå ble jeg litt misunnelig, har så lyst på nye gardiner, men synes det er en trøyte å sy akkurat det (har held teite vindusmål)....... Skikkelig fine var de :)

    SvarSlett