torsdag 24. november 2011

Julekort..

Tiden går ganske så fort nå. I dag er det bare en måned igjen til julaften, så det var bare å hive seg igang med årets julekort. Jeg hadde tenkt å velge den lettvinte varianten med ferdigtrykte kort. Men jeg klarte vel ikke helt å gjennomføre den planen..
Var innom panduro sin nettbutikk og fant materialpakken til disse kortene og måtte bare kjøpe den =) 
Pakken kom for to uker siden, og den har bare ropt på meg for at jeg skal ta fatt på klippinga og liminga. Måtte bare bli ferdig med noen andre prosjekter først. =)
 712073
Her er et knippe av de ferdige kortene...






 Lillegutt var hjemme sammen med meg på fridagen min, og han ville også klippe og lime sammen med meg. Jeg har ganske mye liggende av tidligere kort og scrappeprosjekter, så han fikk boltre seg litt han også =) 


Konsentrert og fornøyd!!!!







Slik ble hans resultat!!




Ønsker alle en riktig god helg!!
Vi får besøk og skal bare kose oss!!

2 kommentarer:

  1. Så flinke dere er altså! Ingen tvil om at lillegutt har arvet mamsens kreativiteter ;o) Skulle ønske jeg var like flink med lim, saks og papir, men alle kan vel ikke bli fotballspillere...

    Ønsker dere ei riktig god helg og 1. advent ♥

    Klem

    SvarSlett
  2. Han har vel itj nå valg stakkar!!! =)
    Nei, da... han har vældi løst te å få utfolda sæ på en kreativ måte. E vældi bra for de æ da. bli nå vi kainnj samles om =)
    å Tove, du e kjæmpe flink te my ainna du, å som du sei... Kainnj itj bli fotbaillspællera aill =)

    Glede oss te å teinnj de første lyse i adventsstaken ja =) God hælg te dåkk!!

    Klem

    SvarSlett