søndag 20. november 2011

Ny genser til Marie!!!

Da var Mariusgenseren ferdig. Til helgen kommer Marie og mamma'n hennes, og da skal genseren overrekkes. Har styra litt for å få maskeantall og mønster til å passe, men knekte koden og da gikk det som en drøm!! Synes rundfelling var genialt. Første gangen jeg har prøvd, og det skal garantert ikke bli den siste!!


Nå gjenstår det bare at Marie får prøvd genseren og at den passer!!!! 



Ha en flott uke!! 
 Om en uke er det 1. søndag i advent!! 
Jeg gleder meg til å ta fram adventslys og stjerner =) 
Da skal ingen krok være mørk... 

Og... 
Jeg har fortsatt noen blonder jeg ikke er ferdig med!! Så denne uka blir det blondehekling =)


4 kommentarer:

  1. Flinka! Genseren ble kjempefin. Gleder meg til å se den på Marie:)

    SvarSlett
  2. Krysse fingran å alt æ har for at den ska pass!!!!!
    Å vi gle oss masse på besøk =)=)=)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Dæller'n! Allerede ferdig med genseren shø! Æ e imponert... Skal si du får ting unna ja. Fiiint blir det også.

    Lykke til med siste inspurten av blondeprod. Gleder meg til å se de i bruk!

    Stor klem fra nattugla :o)

    SvarSlett