torsdag 10. november 2011

Adventskalender!!

Er man en god mor om man ikke lager pakkekalender til barnet sitt??


Synes det tar litt av jeg. Har de minste barna noen glede av det?? 24 pakker med bare dill og dall eller kjøper man ordentlige pakker slik at kalenderen koster skjorta??
Jeg synes dette er kjempevanskelig. Lager man kalenderen for barnas eller for sin egen del?? Kjenner jeg har masse tanker om dette for tiden. Lagde pakkekalender i fjor. Pakket inn ting han likevel trengte. Nye votter, shampo, en strømpebukse, juleklærne etc... Men likevel synes jeg ikke det var verdt det!! Tid tok det også!! 


Nei, i år gjorde jeg det veldig enkelt for meg selv. Jeg kjøpte legokalender. Det er jo på en måte en pakkekalender det også. Og til slutt får han mange figurer som han kan innlemme i en liten, men gryende legosamling. 
OG: jeg slipper å stå en hel kveld å pakke inn små pakker, i tillegg til julegavene som etterhvert skal pakkes inn. 
Nei, da velger jeg heller å bruke tiden på å bygge lego sammen med lillegutt jeg =) 


Lego City Adventskalender, 7553

Så konklusjonen min er at det er hva vi; lillegutt og jeg gjør sammen som er avgjørende =)

PS!! Tror ikke jeg er en dårlig mor altså, men hører så mange snakke om adventskalendergreia, at jeg måtte innom den tanken før jeg fort og greit landa på mitt valg for hva som er viktig for oss!! 
Ingen kritikk til de som velger å lage selv altså =) Ære være dere for at dere tar jobben!!!

Ha en fantastisk kveld =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar