søndag 6. november 2011

Blonder...

Jeg har klart det igjen...


Begynt på nytt prosjekt før jeg er ferdig med et annet.
I natt har jeg planlagt kjøkkengardiner. Så i dag tidlig spratt jeg opp og begynte å designe mine egne blonder. 
Disse skal bli knyttebånd + blondekant på gardinene. 
Morsomt å lage de selv. Fant ikke blonder som var "grove" nok. Bare sånne tynne  blonder og når de skal knytes blir det for "skjørt"
Dermed var det bare å finne fram heklenåla!!


Hekler de i riktig lengde (35 cm)  Og må lage 16 stk slike;





3 kommentarer:

  1. Oooiii, dæller'n døtte! Har du hekla dem??!! Dem e jo nyyyydelige, Siv Janne! Flinkesta å du ja. Glede meg t å sjå ka du ska gjørra m aill 16 ;o)

    Ønske Mamsen og Lillegutt ei flott uke i bhg og på jobb ♥

    SvarSlett
  2. Ja, Tovemora; dæm har æ hækla. Fikk liksom litt gnist te å finn ut av derre no =)

    Ska bruk dæm te å hæng opp gardinan æ har tænkt å sy mæ te jul!!

    Ha ei rikti så fin vækka på Skogmo å :-)

    Klæmma

    SvarSlett
  3. Hipp hipp hurraaaa, og gratulerer så my m dagen i dag! Håpe du har hatt en finfin dag ;o)

    Klem

    SvarSlett