lørdag 26. november 2011

1. søndag i advent

Nå starter vi nedtellingen :-)
Lillegutt er yr av forventning og de fire adventslysene står klare på bordet. Stjerna og lysene er på plass i vinduet. Så nå kan adventstiden bare komme igang.
Jeg er ikke av dem som har lilla i adventstiden. Har aldri vært det.... Så her i gården kjører vi hvite lys også til advent. I tillegg liker jeg det enkelt uten for mye stasj. Et avlangt fat, og metalltall på lysene så er det nok for meg...


Vi gleder oss masse til "Jul i blåfjell" setter igang på nrksuper på torsdag, og kommer til å følge med på Turte og Tvilling hele adventstiden. Lillegutt har vært på kino og sett "Jul i blåfjell 2." Så han har fått en forsmak på blånissene allerede.


Jeg gleder meg masse til jul. Blir stas å pynte i eget hjem. Har lyst til å ta fram pynten med en gang jeg!!! =) men har ikke tradisjon for å pynte før lille julaften. Tenker hvert år at i år skal jeg starte tidligere. Synes det blir så koslig med julepyntet hus, så skulle gjerne pyntet litt tidlig =) Kanskje blir det slik i år???



Gardinene er ikke ferdig sydd enda, så de får vente til neste helg kanskje??? Da håper jeg at jeg har klart å sy litt på dem =)
Blir skikkelig nedtur om de ikke blir slik jeg ønsker nå... Brukt mye tid på de forb.... blondene. Snakk om tidkrevende hekling. Smått sjø!!!!

Men har bestemt meg for at det skal bli bra!!!! =)=)=)

Ønsker alle en riktig fin 1. Søndag i advent i morgen!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar