fredag 11. november 2011

Stearinlys til Jul!!

Hurra!!! 
Nå har endelig pakka jeg bestilte fra Panduro kommet. Der er det lysdekor, julekort og tøymerker (transfers) som skal på de nye kjøkkengardinene mine =)


Jeg har skaffet meg flere klistremerker for å feste på lys. Så i år "lager" jeg julelysene selv. Jeg kjøper hvite kubbelys og dekorerer dem slik jeg liker dem. Får jo også kjøpt mange ulike varianter av disse lysne. Men veldig morsomt å gjøre det selv :-)
Viktig at man kjøper helt slette lys, og ikke noen med riller og mønster i. Resultatet blir finest da!!




Jeg er helt i gang med juleforberedelsene jeg =) 
Er nesten i boks med julegavene også. Kjennes bra, så når Desember kommer skal lillegutt og jeg bare kose oss!!

Ha en fin helg!!
Her i huset blir det bursdagskaffe med familien i helgen. Blir hyggelig det :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar