søndag 4. desember 2011

Nok en kurv...

I dag kasta jeg meg over det siste nøstet med hooked spaghetti garn jeg hadde i huset. Jeg trengte enda en kurv til garn. Denne gangen til alt garn jeg har kjøpt, men som jeg ikke har begynt å bruke til noe enda. Jeg har en tendens til å hamstre litt. Finner litt her og der, på tilbud etc. Og tenker at det får jeg sikkert bruk for en vakker dag... 
Nå ligger det i hvertfall samla i den lyse blå kurven min. Den er større enn den rosa jeg hekla tidligere, og det var faktisk helt greit. For når jeg begynte å finne fram garnet som lå litt her og  litt der, så ble den full med en gang...
Så nå er det bare å komme igang med nye spennende prosjekter. Jeg har lovt å lage en heksehatt til + noen muffinser til lillegutt og niesa mi, så jeg er ikke arbeidsledig på hobbyfronten for å si det sånn!! Har også planer om å få hekla trekk til tennbrikkboksen min... Synes ikke de er så pene for å si det sånn!!


Nå skal jeg på konsert og snøen har jaggu kommet i dag. Så nå håper jeg julestemningen kommer sigende på her!!!!




Ha en fin 2. søndag i advent!!!





2 kommentarer:

  1. Ja der har jeg plass til alle garnskattene mine =)=) Hvis det bare hadde vært plass til alt der så... Kunne sikkert hatt tre- fire slike kurver til!!

    SvarSlett