torsdag 15. desember 2011

2 måneder siden oppstart...

I dag er det to måneder siden jeg startet min blogg. Det første innlegget ble lagt ut 15. Oktober. 
Jeg har fått hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min. Det er skikkelig gøy, siden jeg gjør dette for min egen del. Har ikke noe mål om å bli en stor blogger, men det er veldig moro å få ned litt av det jeg driver med. Jeg er nemmelig av den oppfatningen av at jeg ikke gjør så mye, men etter at jeg begynte å blogge tenker jeg nok litt annerledes om det. Ikke minst på håndarbeidsfronten. Jeg har også begynt å få spørsmål om å lage diverse for andre. Det er så gøy at andre liker det jeg lager. Og jeg lager gjerne på bestilling. Akkurat nå er det spørsmål om tennbrikkeboks- skjuleren. Har vel produsert 5 stykker nå på kort tid... =)
Genser har jeg også strikket på bestilling. En del hjemmeproduserte julegaver har det også blitt, så jo... Jeg har fått gjort masse i tillegg til de sedvanlige MÅ oppgavene i hjemmet som ikke alltid er like morsomme å hive seg ut i!


Jeg lader opp til den store julefeiringen med to fridager på tampen av uka. Har ikke de store planene, bare småpjusking her hjemme. Og i morgen skal lillegutt og jeg pynte pepperkakehus, og han skal få sette opp juletre inne på rommet sitt. 





og vi skal ut å teste skiene hvis føret ikke blir ødelagt av det milde været. Tror det er for hardt, men vi får gjøre et forsøk... Lillegutt er veldig ivrig. (Bildene er fra en av fjorårets turer på ski...)

Ha en fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Er så uuutrolig glad for at du begynte med denne bloggen, Siv Janne! Føler liksom at jeg har "fått deg tilbake" etter alle disse årene ;o) Og at du er kreativ - ja det har jeg alltid visst!
    Gleder meg til å følge deg og lillegutt videre i 2012 ♥

    Ha en strålende aften!
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det Tove!! æ e å vældi gla ferr at vi hi opprætta ein kontakt igjæn ætter mange år utan. De kjennes egentli som om du hi vorri der heile tia sjøl om de hi vorri bærre de årlige julekorte de siste åran. Håpe virkelig vi får te å træffes ein gang på nyåret. Åsså har æ frøkteli løst te å kom te skogmo gods å besøk dæ. Føle at æ har et lite ærend oppi ongdal'n =) Skoilla ha vorri på kapelle på grava te farmor å farfar. Hi itj vørr der sia den siste begravelsa:-( Å da ha de vorri stas å få sjå innom te fruen på godse da vøttø ;o)

    Ha en strålende lørdag å ei fortsatt go hælg!!!
    Klæmma

    SvarSlett