søndag 18. desember 2011

Kosedag med lillegutt...

På fredag fikk jeg innvilget en dag med avspassering av mine kolleger. Da tok jeg lillegutt fri fra barnehagen, og vi skulle bruke dagen til å pynte pepperkakehus og juletreet inne på rommet hans. Jeg hadde også planer om å få vasket bad og diverse, men et kraftig overtråkk på foten på torsdag kveld satte en liten demper på dagen. Jeg var litt amper kjente jeg, men fikk samlet meg såpass at vi fikk ordnet det som vi skulle gjøre sammen, så fikk vaskinga bare være. Fikk masse tid til å sitte med beinet i ro og hekle i stedet =)=)


Og lillegutt er strålende fornøyd med pepperkakehus og juletre :o)



Vi kjøpte ferdig pepperkakehus!! Gjør det enklest mulig. Mamsen satte det opp på forhånd. Er redd for det varme sukkeret jeg, så derfor liker jeg å lime det sammen selv!! Men pyntinga har lillegutt stått for. Han ville jeg skulle sprøyte melisen på, men resten har han gjort. Og nissene rundt står og frister. Han skulle gjerne ha spist opp dem altså...


Du grønne glitrende tre goddag....


Så går vi rundt om en enebærbusk....


Og høyt i toppen den blanke stjerna....

Siden jeg skal ha hvit jul i år, fikk lillegutt overta noe av den røde juletrepynten jeg hadde. Han ble veldig glad for juletreet sitt altså!!! han måtte til og med kysse stjerna når vi var ferdige med pyntinga!! Og mine gamle nisser har han også fått låne =)=)

Ha en flott 4. søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar