lørdag 7. januar 2012

På en snurr...

Da skriver vi 2012...
Jeg er ikke av de som lager meg de store nyttårsforsettene. Har ikke gjort det i år heller, men har satt meg som mål å lage hjemmelagde gaver til bursdager og andre tilstelninger dette året!! Så får vi se hvor langt jeg kommer med det målet =)=) 
Jeg er allerede igang med produksjonen. 

Nå har jeg lagd en lue og et volangskjerf. Lua skal en liten kjekk kar få og skjerfet er til en fantastisk dame som snart har bursdag. Skjerfet ble jeg inspirert av min tante til å lage. Hun hadde kjøpt noe effektgarn i Sverige som hun hadde med og viste meg en dag, og dermed dro jeg til Namsos for å se om jeg fant noe lignende der, og det gjorde jeg :-) dermed ble det å hive igang pinnene innimellom heklinga av tennbrikkeboksskjulere.


Ikke sikkert at dette blir det siste av disse skjerfene!! =)=)

Nå er det siste innspurt på baby bodyene =)=) de kommer ut i bloggen snart!!!

Ha en fin lørdag!!




3 kommentarer:

  1. Egentlig ingen nyttårsforsetter her i gården heller, men likte ditt utrolig godt! Hmmm...tror jeg også kan leve med et slikt ett...

    Fint skjerf du har strikket, og jammen ser jeg at du har knekt koden på hvordan man strikker med det! Jeg fikk set slikt nøste i julegave shø, men jeg har ikke peppling på hvordan man strikker med det...

    Kommer du å kurser med??

    Klemmer til deg <3

    SvarSlett
  2. Ja, kainnj godt kom å kurs dæ ja!! Fikk me instruksjonsark når æ va på Motestrikk å hainnla garne ;-) De va egentli itj så vanskeli sjø!!!! De e å et av målan minnj ferr 2012: at æ ska kom mæ te fruen på besøk!!!!!

    Klem

    SvarSlett
  3. DET nyttårsforsettet syns jeg du skal prioritere ganske raskt!!! Nemlig ;o)

    SvarSlett