torsdag 26. januar 2012

Heklede tøfler

Fortsatt er det heklenåla som er morsomst å bruke. Nå har det vært stillstand i produksjonen av tennbrikketboks-skjulere, sminkepunger og brødkurver. Men har garn liggende, så skal nok komme igang med de igjen.
Nå har jeg testet ut noen tøfler. Ikke helt fornøyd med de enda. Skal forske litt mer for å få de fastere og tykkere. De ble også litt store, så må tilpasse størrelsen litt. Tenkte å lage slike til gjestetøfler. Blir litt kaldt i gulvet nå på vinteren, så godt å ha noe på beina. Men syns de ble veldig søte da. =)




Har også funnet enkle, søte hjerter som jeg pynta de opp med!! 

3 kommentarer:

  1. Dæ va knaillfin! Du e så døkti Siv Janne :)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte!
    Også så kjekt at du tenker på gjestene dine, lurer på om ikke dette kommer på ting jeg har lyst til å gjøre listen min. Takk for god idè :)

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelige kommentarer. Den første gjesten fikk innvie tøflene i dag. =) De var litt for store for vedkommende og jeg tenker at jeg skal lage maken, men bruke en litt mindre heklenål og hekle fastmasker slik at tøffelen blir litt fastere i fisken!! Da sitter de litt bedre. Skal nok finjustere oppskriften litt...

    SvarSlett