lørdag 7. januar 2012

Velkommen til verden!!!

På selveste nyttårsaften kom to små, men perfekte gutter til verden!!
Kusina mi fikk tvillinggutter...
Jeg har tidligere vist dere bodyene jeg var igang med å strikke.
Jeg fikk ferdig bodyene for en tid siden. De gikk greit å strikke. Men selve monteringen tok litt lenger tid. Måtte fram med symaskinen og da ble det litt tiltak =)
Nå har jeg sydd på trykknapper , og de kan sies og være ferdige. Så nå venter vi bare til mor og barn kommer til sykehuset i Namsos, så vi kan komme å få tatt de ordentlig i mot!! Det gleder både jeg og lillegutt oss masse til. 


Håper de kommer til å varme disse små kroppene i kulden. Graderstokken viser -20 her nå, og det er i kaldeste laget spør du meg...




Så foreløpig sier vi Velkommen til verden, og vi gleder oss masse til å bli kjent med gutta!! Må også hilse til en stolt storesøster!!!!


Klemmer Mamsen og lillegutt



1 kommentar:

  1. Kjempefine altså :o) Og så gode farger! Blir varmt og deilig til de to småttisene vøttø.

    Fortsatt god og vakker helg til deg og lillegutt <3

    SvarSlett