fredag 13. januar 2012

Pulsvanter...

Jeg er godt i gang med årets gaveproduksjon.
Nå har jeg akkurat blitt ferdig med et par pulsvanter. Strikker de i et garn kjøpt på Europris. Godt og mykt. Bambusgarn med akrylblanding, men tror det er et deilig garn. Går også greit å strikke med. Tenker jeg skal prøve meg på halser og luer i dette garnet etter hvert!!!


Disse ble gitt i gave til kusina mi som hadde bursdag for noen dager siden. Håper de faller i smak og at de varmer litt =)=)



Fargen lyver litt...
De er mer lilla enn det som syns på bildet =) 




Nå er jeg igang med et nytt prosjekt. 
En hekla sminkepung =) Spennende og se om jeg får det til...
Nok et prosjekt der jeg komponerer selv!!!
Får jeg det til blir det garantert et blogginnlegg på det også.


Ha en strålende helg alle som titter innom bloggen min =)


Kommer plutselig mer....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar