tirsdag 1. mai 2012

Lite produksjon for tiden..


Jeg rekker ikke å strikke eller hekle så mye for tiden. Det er andre ting som skjer. Vi er mere ute på ettermiddagene, og det fører til at kveldene blir mer oppspist av MÅ oppgaver i hjemmet.
Litt får jeg jo tid til. Nå har jeg startet prosjekt garnslanking...
Det vil jeg skrive mer om senere!!!




Uansett så har jeg klart å få ferdig et pannebånd. Det trengs her i midtnorge. Det er ikke akkurat veldig varmt i luften.

Garnet jeg har brukt er mor Aase, med en blanding av bomull og ull. ca 50/50.
Det er mykt og godt og klør ikke, og det luner uten at det er for varmt. Akkurat passe til våren.

Pynten fant jeg oppskrift på her.




Ha en fortsatt fin 1. Mai

3 kommentarer:

  1. Det ble fint :) Vet du at dette uglebildet fra oppskriften ligger som min skjermsparer, det gjør meg så glad...... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ble veldig deilig og mykt med det garnet =) Jeg falt pladask for disse uglene. Lurer på om jeg kom over dem via din blogg jeg.... =) Skjønner at de gjør deg glad i hvertfall!!!!

      Slett
  2. Kjempe fint pannebånd :) Daisyene var ikke noe vanskelig når man først greide å samle trådene og skjønne kordan pinnene skulle svinges :) Brukte videoen hos pickles veldig god hjelp :) Lykke til, gleder meg til å se hva du får til :)

    SvarSlett