mandag 28. mai 2012

Prosjekt garnslanking del 2....

For min del så har det seg slik at alle slankekurer ender med at man går på en smell... Så også når det gjelder garnslanking...
Fikk brukt opp ca 7 nøster garn til diverse småtterier. Så kom det tilbud på dropsgarn i mai måned og jeg kjøpte 12 stk drops alpakka... Greit at jeg har planer for dette garnet altså, men... 
hva med garnslankinga??




som dere ser er allerede alpakka garnet tatt i bruk =)




Og ikke nok med det... Jeg kjøpte likeså 8 nøster bomull sport... 
De skal også brukes til planlagte ting, men...




det skal bli noen sminkepunger av dette garnet =)






Og, som om ikke det var nok.... 
Det ble også med 2 nøster Drops Delight et rosa og et grønt... Og disse aner jeg ikke hva jeg skal bruke til :-o






Hva skal jeg gjøre med meg selv??? Strikker/ hekler ikke så mye for tiden heller, men nå håper jeg det blir litt terasseliv snart, å da kan strikkinga være med ut!!!!



Ellers har bloggen min fått egen side på facebook!! Jeg blir veldig glad om dere liker facebook siden min altså!! Det er egen knapp med link, på høyre side i bloggen min =)




Ha en strålende uke!!!!!

4 kommentarer:

  1. he he skjønner problemet.... ikke at jeg har det selv altså ;-D Jeg klarte å holde meg unna Drops-salget denne gangen, og kjøper kun garn til ting jeg har fått bestilling på. Gleder meg til å se hva du lager av det du har kjøpt.

    SvarSlett
  2. Hehe..."Skjønner ikke hva du snakker om"...??? :P:P
    Kos deg!
    Klemz
    -Hilde

    SvarSlett
  3. Masse deilig garn her også ja :) Du har no i det minste planer for mesteparten hehe Spennende å se hva du strikker frem :)

    SvarSlett
  4. Takk for titten i bloggen. :) Mye fint her!

    SvarSlett