lørdag 19. mai 2012

Bursdagsforberedelser...

Hipp hurra for lillegutten min som blir 4 år på Mandag!!!

Vi feirer en dag på forskudd, altså i morgen. Syns det er deilig å ta feiringa på helg og ikke en ettermiddag etter jobb!!
I fjor laga jeg sjørøverskip kake og lovte meg selv aldri og gjøre det igjen... I år var ønsket monstertruckbane- kake... Litt lettere siden ingenting skal stables opp i høyden =) 



Den kan jeg si meg førnøyd med ut fra mine bakeferdigheter =)

jeg har brukt ferdig kakemix for langpanne - kake... Og lagd en sjokoladekrem som bare ble smurt uvørent på!!!





Lillegutt har selv plassert monster truckene...


Så ble det også reprise fra i fjor... 
Sjørøver muffins:



Disse er også pyntet av lillegutt!!!


Det er vanskelig å sove for lillegutten nå merker jeg!!! Masse kriblerier i hele kroppen...

Vi gleder oss på besøk i morgen i hvertfall =)=) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar