lørdag 19. mai 2012

Travle tider...

Det har vært to hektiske uker her i heimen. Dugnad og masse møter har tatt noe tid. Vi har en skole som trues med nedleggelse, og det engasjerer meg mye. Venninne besøk forrige helg har vi også hatt tid til. Det var veeeeldig hyggelig og lada batteriene godt =). 






Nå har vi feiret 17. Mai i regnvær og hopper over på bursdagsmodus.


Det er lite strikking og hekling for tiden. Jeg holder på med stjerneponchoen fortsatt, har kommet noen runder lenger enn det forrige innlegget om den. Ellers holder jeg på å hekle et prosjekt til meg selv. Eller rettere sagt til hjemmet!!! Det er selvkomponering og jeg er usikker på hvordan resultatet blir!! Men til syvende og sist skal det bli en pose til å ha plastposer i. Har ikke funnet så mange fine, så jeg forsøker meg på å hekle en =) Så vil tiden vise hvordan resultatet blir.

Og... Jeg må blogge husets nyanskaffelse!! Tallerkener i Dora White fra greengate!!! Jeg har funnet en butikk i Namsos som har disse herlighetene!!! LYKKE!!!!! Så nå står både asjetter og lattekoppene på ønskelisten =) Synd det er lenge til jeg har bursdag =)=)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar