søndag 6. mai 2012

Prosjekt garnslanking... Del 1

Jeg har etterhvert endel garn liggende rundt om kring i kurver og kasser.






Jeg har nå bestemt meg for å slanke dette lageret litt + få ferdig endel ufo'er (uferdige objekter) og lage endel gaver av det garnet jeg har. Jeg er nå ute på glattisen ift å gi bort noe hjemmelaget til alle som har bursdag. Så jeg ser at jeg må få opp et lager med ferdige produkter, så jeg har noe å gå på framover. Blir endel mindre tid brukt på håndarbeid nå når det er lysere og lettere vær. Tilbringer mer tid ute, så det går automatisk tregere med produksjonen. Det gjelder å ha litt lett sommerstrikk/ hekling å drive med nå...



Den siste tiden har det blitt 3 kjøkkenkluter, en stabel med glassbrikker 
og et pannebånd...





Samt et til sjal som dette. Fargene avviker litt, da det er mer lilla og grønt i det jeg lagde nå...






Det har blitt 5 garn nøster mindre etter dette, men det er fortsatt mange flere å ta av... Jeg har også et helt nytt prosjekt på gang. Dette blogges i et eget innlegg senere. Må komme et stykke for å se hvordan det blir først =)=)





Ha en fin mai søndag!!

Nå skal vi ut på sykkeltur.
Klem fra mamsen og lillegutt!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar