søndag 1. april 2012

Påskekrim...

Hvor har den forsvunnede påskepynten tatt vegen????






Jeg er ganske sikker på at jeg hadde en eske med påskepynt med på flyttelasset i sommer. Men hvor er den nå når jeg trenger den??? 

Mystisk!!! 

I mangel på påskepynt brukte jeg noen garnrester,
 og lagde meg noe pynt =)
 Litt må man jo ha sånn for syns skyld!!!

Så jeg hekla noen blomster og tredde de på trollhasselgreina mi...




Jeg syns det ble ganske fint om jeg skal si det selv =)
Bare digger den greina, den får pynt etter hva slags årstid det er!!
Kanskje får blomstene noen egg i selskapet også. Jeg tror jeg må kaste meg over restekurven å strikke noen Arne og Carlos påskeegg =) 


Her snør det i alle retninger i dag. Så jeg koser meg inne med strikkinga mi og bare venter til jeg skal få gullet mitt hjem i kveldinga =)


Ha en fin Søndag.

Klemmer fra meg!!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar