mandag 2. april 2012

Jippi!! Oslo- Anorakken er endelig ferdig!


Hurraaaaaaaaaaaaaa!!!!

Etter mye om og men, er endelig anorakken ferdig. Måtte på bytur igjen i dag for å kjøpe nye knapper. De jeg hadde kjøpt ble plutselig borte...
Men nå er den helt ferdig... 

Jeg har rekka opp en gang, og måtte ta av armene for å forlenge de ift oppskriften. De ble nemmelig for korte.





Er ikke helt fornøyd, den ble litt trang. Jeg juksa selvfølgelig litt, og strikka uten å lage prøvelapp først, så skulle nok ha hatt en halv til en størrelse større i pinner...
Syns også jeg har plassert knappehullene litt dårlig, og den er litt vid i halsen...




Uansett; lillegutt er meget fornøyd. Han har selv valgt fargene. Og venta veldig tålmodig på at mamsen skulle bli ferdig!!!


Så nå håper jeg bare anorakken blir brukt av lillegutt da =)=)

Ha en strålende kveld!!!







Klem fra mamsen og lillegutt

3 kommentarer:

  1. Kjempefin!!! Så flink du er Siv Janne!
    Klem fra Gry

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, hva slags garn har du brukt? Jeg er på jakt etter et rimeligere alternativ enn pickles.

      Slett
    2. Hei!!

      Jeg har brukt orginalgarnet fra pickles.

      Slett