søndag 8. april 2012

Påskekule...

Jeg ble revet med av Arne og Carlos bølgen...






Jeg måtte bare prøve meg på  påskekuler...
Har bare brukt restegarn, så det ble sånn ymse. Resultatet ble heller ikke sånn jeg ønska. Tror det har noe med garnvalg å gjøre. Syns ikke dette var så morsomt å strikke, så blir nok ikke flere i denne omgang =)=) Så derfor har jeg bare denne ene ;-) ;-)

Men da har jeg prøvd, og slipper å tenke mer på disse påskeeggene :-)
Moro å prøve likevel da...



Så nå kan jeg få hodet til å tenke på andre prosjekter =) Har noen uferdige objekter liggende (Ufo'er). Kanskje på tide å finne dem fram????

1 kommentar:

  1. Hehe, greit med alt som er unnagjort! Har gjort den samme erfaringen selv også, og selv om skuffelsen er stor for at ting ikke blir slik man tror, så er det godt å få "haket" av prosjekter på to-do-lista. Er da liksom nok å velge i der ;o)

    SvarSlett