torsdag 12. april 2012

Glassbrikker igjen...

Hvite glassbrikker også...









En kollega av meg ønska seg glassbrikker. Men hun ville ha hvite, og jeg river fram noe bomullsgarn fra garnlageret og "mekker" det selvfølgelig. Syns de ble veldig fine, så tenker at jeg skal ha noen selv også. I tillegg har jeg lagt ut noen på "tilsalgs" etiketten min her på bloggen. Finner link på siden her til den.

Og har jeg ingen ferdig, lager jeg gjerne på bestilling!! Så bare spør.


Ha en flott Aprilkveld :-)

2 kommentarer:

  1. Heiii fineste du <3
    Eg å har lyst t å bærre ta litt garn og vips så har eg hekla nå fiiiint, for eksempel sånne nyyydelige glassbrikka! Derre e dem fineste eg har sett, Siv Janne, og skulla ha ønska at eg kunna ha hinta om at eg har bursdag snart. Hehe :o))

    Snakkes plutselig <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei snillaste du!! Kainnj no hend de kjæm ramlan nån glassbrikka i posten læll om ein itj hi bursdag snart =)=)=) Snille jenta kan få overraskelsa når som helst næmmeli =)=)

      Snakkes plutseli!! Klæmma fra mæ å Isaken. Hæls prinsæssa fra oss.

      Slett