fredag 30. mars 2012

Påskeferie...


Nå har påskeferien startet!! 



Mamsen starter påsken med en helg helt for seg selv. Det skal bli godt etter en litt hektisk tid på jobb. 

Ikke er huset vaska (enda...) I løpet av morgendagen skal det være i havn. Påske pynten er ikke tatt fram. Ikke har jeg oversikt over hvor den er heller etter at vi flytta i sommer... Trodde jeg visste, men fant ikke esken =) Må lete litt bedre. 



Litt påske pynt har vi da. Lillegutt har malt et påske egg i barnehagen som han fikk med hjem i går. 

Han hadde lyst på godteri inni med en gang, men jeg lovte at det skulle være noe der når han kommer hjem fra pappahelg!! Så den lovnaden måtte jeg bare innfri. Så nå er egget fylt med godis. Resten får bare bli som det blir....
Det viktigste blir å lade batteriene slik at de er fulle av energi til siste innspurt av dette barnehageåret!!





Jeg skal gjøre unna noen prosjekter som er sånn nesten ferdig i helgen. Et "kvikklunsj" sitteunderlag som ble påbegynt forrige uke, må syes og toves... Og klutene til give-awayen min må strikkes. (den ene er ferdig)
For når jeg er hjemme alene får jeg masse tid til å drive med hobbyen min... Da er det ingen som krever at det skal spilles kort, eller jeg skal se på en film eller lese høyt etc...
Så må jeg også planlegge hvilke prosjekter som skal bli med på hytta til uka.

OG!!!! Oslo- anorakken SKAL bli ferdig =)=)


Ha en flott helg, og en riktig God Påske alle sammen!!!


Klemmer fra mamsen.









2 kommentarer:

  1. jeg nyter også litt tid for meg selv denne helgen , og jeg må si det er herlig! kos deg med strikketøyet :)

    SvarSlett
  2. Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)

    Det påskeegget så godt ut du. Jeg har og vært alene med min lille gutt i 8 år, det blir litt ekstra kos da. Nå har jeg 3.... Men fordelen med de åra vi fikk alene, er at nå når han er stor (16) så har vi et godt forhold hvor han kan være åpen og ærlig med meg.... Kos deg med gutten din i påska :)

    SvarSlett