mandag 12. mars 2012

kosekluter...

Jeg driver med litt småstrikking innimellom alt annet av litt større prosjekter. Jeg klarer liksom ikke å ha bare ett prosjekt gående.
Denne gangen har jeg strikket to små søte koseklut- kaniner. Jeg fant oppskriften på ravelry, et sted man må være medlem. Noe er gratis og noe koster penger. Denne på kosekluten var gratis...






Disse skal to små søte gutter få av lillegutt. =)=)
Vi røper ikke mer, men de skal være en del av en gave som skal bli gitt til dåpen.


Ha en flott uke!!
Her regner det i bøtter og spann...
Så jeg er glad jeg har håndarbeid å drive med!!!


Plutselig tilbake!!

2 kommentarer:

  1. Koseklutene er kjempefine og geniale! Printa ut oppskrifta for noen år siden, men har enda ikke fått strikka dem. Jaja, det blir vel en gang ;o)

    Her er det forresten full nedtelling til Mamsen-besøk neste torsdag! Menyen er spikret så du må væra sopin når du kjæm ;o)

    SvarSlett
  2. Nedtellinga har starta her å!!! Gle mæ stygg mytjy =)=) Du må itj styr så my no da!! Husspå de viktiaste e at vi får skravvla litt igjæn. Å hi de notj vorti store ferrandringa, så e no de egentli itj nå problem ;-) de ska vel itj bli pinli stilt =)

    Klæmma

    SvarSlett