onsdag 18. juli 2012

Nytt, og stort prosjekt på gang...

I hvertfall er pinnene store...



Eller tykke er vel det rette å si!!!
Jeg strikker på pinner nr 12, og med dobbel tråd Eskimo. 
Det gjør at prosjektet vokser kjapt for å si det sånn!!







Og hva skal så dette bli????
Den som venter får se.
Håper det ikke blir alt for lenge å vente uansett!!!!!!!



Sammenlignet med pinner nr 3 og rett og vrangstrikk, 
er det kjapp framgang...


Det blå er forøvrig buksa til lillegutt...
Han trenger nemelig nytt ulltøy til vinteren...
Og jeg starter med buksa for den er kjedeligst. 


Og på tampen...

En bukett blomster til alle dere som besøker bloggen min!!
Og jeg må takke alle dere som legger igjen så koselige kommentarer =)=)


Denne ble med bare fordi den er så vakker!!!!
( og blomstene har jeg vært å tatt i min mors hage...Og hun vet det ikke!! Enda............ )





Ha en flott dag alle sammen!!

Klem fra mamsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar