søndag 29. juli 2012

5200 meter

Jeg har fått produsert en del i sommer.



Og det har resultert i endel ferdige julegaver og andre småting.
Jeg syns det var litt morsomt å finne ut hvor mange meter tråd det tilsvarte og svaret på det er det denne overskriften henspeiler til =) 


Og her er noe av resultatet av alle disse meterne...





Ikke alt er helt ferdig!!


Noe er fargerikt!!


Noe er til meg selv!


Noe er allerede gitt i gave eller ligger til salgs!!





Flere gaver...


Ullklær til lillegutt!! Må jo holde varmen til vinteren. 
Mangler fortsatt armene da...


Impulshekling...


"Gamle" ting i ny innpakning.
Jeg måtte improvisere når jeg på ferien fikk for lite garn av den lilla. 
Dermed ble det to-farga sminkepunger.

Og jeg liker det....


I morgen er det tilbake på jobb for min del. 
Varmen har endelig kommet hit, så håper vi får beholde den i noen få dager i hvertfall!!!

Og; jeg skal til Riga på spa sammen med en venninne i Oktober, så har da noe veeeldig hyggelig å glede meg til!!!


Ha en fortsatt god ferie til dere som har igjen dager/ uker ferie!
Og ha en flott uke til dere som er tilbake til hverdagen igjen =)

Klemmer fra Mamsen

1 kommentar:

  1. Hei Mamsen, å tusen takk for skikkelig hyggelige ord inne hos meg :)
    Å jøss som du produserer da, godt det er noe til deg der åsså. Her er det ferie enda 1 uke for barna, og etter det 3 uker til samling på universitetet for meg..... Litt lesing må jeg vel få til, men du vet, strikke litt å.

    Ha en fin etterferiendag på jobben i morgen, og du, spa...... DET er noe å glede seg til det :)

    SvarSlett