søndag 15. juli 2012

Forandring fryder...

Selv om det ikke er store forandringer =)



Jeg har to vegger i stua med denne tapeten på.
Den er sort og hvit og har noe sølv i seg som ikke syns så godt på bildet.
Stua mi er ganske liten og jeg har kjent på at det ble for meget av det gode helt siden jeg kjøpte leiligheten i fjor sommer.
Tanken har vært å male den hvit som resten av stua...



Og nå manna jeg meg opp og fikk kjøpt inn maling og satt igang.
Bare tull at jeg ikke har gjort det tidligere siden det egentlig går ganske fort å male en liten vegg!!!


Ett strøk...
Jeg antok ganske med en gang at det måtte til tre strøk, 
 siden kontrastene på tapeten var så store med svart/ hvitt...



Og ganske riktig... 
Man kan enda skimte de svarte bladrankene under to strøk med maling!!!

Og jeg endte faktisk opp med 4 strøk maling før jeg ble fornøyd, men med maling som er overmalbar på 2 timer var ikke det noe slit....


Og resultatet???? 
Jeg ble ganske fornøyd jeg.
Selv om jeg må venne meg til at det ikke er mønstret der lenger =)




Den hvite lampa og de hvite stearinlysene forsvinner litt mot veggen, men når lampa tennes på mørke kvelder spiller det ingen rolle =) 
Og stearinlys skal jeg få kjøpt i en lekker farge etterhvert!! =)


Ha en flott dag alle sammen!!!
Jeg skal kose meg hjemme i dag. Strikke, hekle og småpjuske med diverse i hjemmet :-)

Klemmer fra Mamsen.




1 kommentar:

  1. Oiiii, fader rullan for en forskjell d ble! Nyyydelig altså - akkurat som du ;o) Kjenner på at jeg mååå få tatt meg en tur til Overhalla snart altså ♥

    Fin søndag til deg vennen!

    SvarSlett