mandag 30. juli 2012

Impuls hekling...



Impulshekling =)


Jeg kom over en oppskrift i Familien nr 15 på denne gulvmatta.
I oppskriften skulle den hekles med trapilo- remser og nål nr 15.

Jeg hadde ikke det for hånden, og tenkete at jeg skulle prøve 
meg med bomullsgarn.
Jeg hadde noen nøster Drops Paris liggende 
og satsa på dobbel tråd og nål 5.5


Litt telling for å holde rett maskeantall rundene rundt, men ikke veldig komplisert!!

Jeg fikk en matte som er 59 cm i diameter. 
Jeg har lagt et A4 ark oppå for at størrelsen skal  syns litt bedre!!
Ble litt sånn badematte- størrelse liksom...

Jeg kan tenke meg en i litt større for å ha under stuebordet.
Så jeg tenker jeg skal lage en i hooked Zpaghetti, det vet jeg at jeg kan skaffe =) 

Men først må jeg fullføre endel andre prosjekter.
Jeg skal blant annet eksperimentere med noen kjole-liv...
Spennende å se om jeg fikser det uten oppskrift!!!


Ha en fin dag!!


Og dere...
Jeg nærmer meg raskt 10 000 besøkende.

Da blir det en liten give- away igjen!!!!! =)
I

3 kommentarer:

  1. Ann-Kristin Elstad30. juli 2012 kl. 17:37

    Ååå, den vart fin!
    Ikke ille med slike impuls infall når resultate blir så bra :)

    SvarSlett
  2. Fy flaaaate for ei lækker matt!!! Så kunstferdig og fint mønster. Bli speinnanes å sjå kolles den bli i spaghetti-garn.

    Men du? Kjoleliv... No e eg nyskjerrig no!! :o)

    SvarSlett
  3. Kjæmpe fin den va!! Likt også fargen veldig godt!
    Ønske dæ ein fin fin tirsdag!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett