søndag 16. september 2012

Vinner av give-away...

Først og fremst må jeg bare takke alle 
som har vært innom bloggen disse ukene!!
Det har blitt flere følgere både her og på facebooksiden min.
Ikke minst har jeg fått mange smil på innlegget, og fantastiske tilbakemeldinger!!
De varmer.





Men nå over til trekningen.
Jeg gjorde som følger; 
Alle smil ble til en lapp med navn eller mail-adresse på. 
Disse ble lagt i en skål og en lapp ble trukket!




* trommehvirvel*.... Vinneren er:














"Anne-Sofi fra Askim"







Det er en følger av bloggen min på facebook!!! 
Send meg en  personlig melding med adresse så skal premien komme ;-) 





Takk til alle <3


Klemmer fra Mamsen.



















1 kommentar:

  1. Gratulerer sååååååååå masse til den heldige vinneren :)

    SvarSlett