lørdag 8. september 2012

Hjemmelagd Musli...

Nå er det en stund siden jeg blogga noe som helst...
Og  blogginlegget ble heller ikke strikking eller hekling....



Jeg fant nemmelig en oppskrift hos Fruen!!
Og måtte selvfølgelig teste den ut...



Her smeltes smør og honning i langpanna!!! 

(PS Jeg dobla porsjonen med det samme, og det angrer jeg ikke på.
 Denne falt i smak både hos Mamsen og lillegutt!!!)


Innhold: havregryn, kruskakli, solsikkekjerner, linfrø, rosiner og grovhakkede mandler...

Jeg ser for meg at jeg skal teste ut med diverse tørkede frukter i stedet for rosiner.
 Og med hasselnøtter i stedet for mandler neste gang...




En kjedelig krukke til oppbevaring ble pimpet med et blondebånd,
og en hjemmelagd tag i vintage- stil.... 
så tar krukka seg litt ut der den står på kjøkkenbenken også =)




Og må si at det smakte fortreffelig med vaniljekesam,
eller vaniljeyoghurt  ved siden av!! 

Og lillegutt sin favoritt ble kirsebær drikkeyoghurt!!!!



Da ønsker jeg alle en riktig god helg!!!

Klemmer fra mamsen og lillegutt.



Ps!! Det er fortsatt en uke igjen til trekning i give awayen min!!
Så det er ikke for sent å hive seg med!!!

Du finner den her!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar