søndag 16. september 2012

Venninnebesøk, og planlegging av tur!!

I går hadde jeg besøk av ei fantastisk dame. 
Hun er eieren av en blogg du kan se her.




Og se hva hun hadde med til meg!!!



En flott Erica i en morsom sinkpotte med hank!!


En liten søt detalj i dekorasjonen


Hun hadde også med et skilt som hun mente beskriver meg...

Jeg vet ikke helt om jeg er helt enig i at jeg er slik!!!!
Men jeg skulle gjerne ønske det!!!!!!!!!!!!!!!




Uansett; våre veier kryssa hverandre for snart 20 år siden. Kontakten har vært så som så i flere år. Men vi har alltid sendt julekort til hverandre i alle disse årene.  Og i den senere tiden har vi møttes flere ganger.

Nå planlegger vi en skikkelig husmorweekend til Riga.
Vi skal på SPA, traske rundt i byen, nyte god mat og godt drikke!!

Jeg kjenner at dette skal bli helt fantastisk.
Dette trenger alle husmødre. Og jeg som alenemor kjenner at jeg aldri setter av tid til å være bare meg. 
Jeg kommer i andre rekke... Lillegutt er først :-)

Vi deler interessen for håndarbeid, og har det helt supert i hverandres selskap! Så denne turen tror jeg blir helt sånn som vi ønsker!!!


Planleggingen av turen begynte vi i sommer, og i går møttes vi for å legge de siste planene.



Dette blir helt supert Tove!!!!




I tillegg fikk jeg gjort det litt mer høstlig utafor døra,
 med sånn flott gave =)=) 

Jeg synes den passa fint inn!!!



Og, 
om noen timer blir det trekning av give-awayen min :-)



Ha en flott høstdag alle sammen.





1 kommentar:

  1. Ahh.. Hærlig! Håpe dåkk får en fantastisk fin tur! :)Ha en fin dag! :)

    SvarSlett