søndag 17. juni 2012

Hjerter...






Jeg har oppdaget at jeg har huset fullt av hjerter... 
Dette har vært en ubevisst greie egentlig, men som tiden har gått og jeg har sett at det er hjerter her og der i hjemmet mitt, så har jeg tenkt litt over hvorfor det har bitt sånn.





Grønne hjerter i krukker på badet =)

Hjerter til praktiske ting....

Egentlig en snor med klyper som er til jul... 
men den er så lite julete så hos meg får den henge hele året




Flere hjerter på praktiske ting. 
Knaggrekke til min lillegutt som jeg er så utrolig glad i og stolt av!!!!













Kjekt å vite hva som er bak døren =)

Gode ord å ta med seg i hverdagen =)=)

Til hygge på mørke kvelder =)





Til pynt på en gardinstang...



Innrammet i en ramme...

En gave fra noen man har hjulpet... 
Slike gaver settes pris på =)


En gave fra en venninne som biter seg merke i en liten og egentlig helt ubetydelig setning...

Slike venner gjemmer man i sitt eget hjerte og tar godt vare på!!!! 
De er verdifulle!!!!





For meg er hjerter som symbol et tegn på positive følelser. 
Jeg tenker at i hjertet ligger livet.
Man har ett liv og en mulighet. 
Hjertet i livet er for meg hjemmet mitt. 
Her er det viktig for meg å trives. 
Her tilbringer jeg mange timer om dagen. Skulle jeg ikke trives i mitt eget hjem ville nok det vært uutholdelig.
Her, i hjemmet mitt finnes det kjæreste jeg har. 


og nå sender jeg noen hjerter i tankene mine til dere som betyr masse for meg!!!


Klemmer fra Mamsen.






2 kommentarer:

  1. så mange kjempefine hjerter du har. Har noen få jeg.....

    SvarSlett
  2. Et hjerte kan slå,
    et hjerte kan briste.
    En venn kan man få,
    en venn kan man miste.
    Men i mitt hjerte er du gjemt,
    for en venn som deg blir aldri glemt!

    Hjerter er nyyydelige, og kan brukes i alle sammenhenger - både sorg og glede. Kjempekoselig at du likte hjertet, Siv Janne! Og når jeg tenker meg om, så fikk jo jeg også et hjerte av deg når du besøkte meg ;o)

    Takk for at du er vennen min!

    SvarSlett