onsdag 6. juni 2012

Frangiflutti...










Da er jeg ferdig med min første, og garantert ikke siste frangiflutti =)
Dette var morsom strikk...



Jeg har brukt Drops Alpakka. Pinne 3.5. Det gikk med 2 nøster!! Jeg hadde da noen få meter igjen. Akkurat nok til en liten heklet blomst eller noe...
Disse skal jeg lage flere av. Blir nok noen slike til julegaver etc... =)=) 
Enkel og grei strikking også. Bare man holder rede på sidene. Jeg løste det med rosa tråd på en side (økesiden) og hvit tråd på den andre siden (fellesiden) og da gikk det som i en drøm =)=) 


Midtseksjonen i oppskriften ble heller ikke like lang som det sto... Derfor tror jeg frangifluttien ble litt annerledes i fasongen... Neste gang skal jeg strikke den første delen litt kortere og de to siste delene litt lengre =) 


Har også tenkt å prøve meg med fargeskiftende garn etter hvert =) 




Ha en flott helg alle sammen.... 
Jeg og lillegutt skal tilbringe helgen sammen med en venninne og hennes datter på hytta deres!!! Det gleeedes stort <3


Klem fra mamsen!!

1 kommentar:

  1. Hihi, dette er artig strikking altså! Gleder meg til å se hvordan det blir når du strikker med Kanui ;o)

    SvarSlett