torsdag 9. februar 2012

Tunika...

På butikken her i bygda henger det en grå tunika med hvit picotkant på utstilling. Jeg har gått å tenkt på den tunikaen siden før jul. Nå har jeg endelig fått strikka den selv!! Den gikk fort å strikke. Glattstrikk uten mønster, så det gikk unna på fire dager. Heklinga og monteringa tok litt lenger tid. For det er ikke like morsomt å montere =) men kom i mål. Denne skal bli bursdagsgave. Så nå er jeg ferdig med enda en av mine hjemmelagde gaver :-) 
jeg måtte selvfølgelig forandre litt da... Ble lilla og splittene som egentlig skulle være i sidene kutta jeg ut =)
Håper bare den faller i smak hos den som får den :-)




Nå er jeg klar for nye prosjekter =) 

Ha en fin helg, for nå er jammen meg denne uka snart over også!!



1 kommentar:

  1. kjempefin den ble! Mottakeren blir nok strålende fornøyd :-)

    SvarSlett