onsdag 22. februar 2012

Pust i bakken...

Puh... Da ble lillegutt henta av mormor. Skal være der noen timer, slik at jeg får pusta ut litt. Vært hjemme med sykt barn siden mandag, samtidig som jeg er syk selv. Det byr på visse utfordringer :-)
Vi har blitt noe bedre, så i morgen har jeg lovt lillegutt at vi skal bake mumfinsa =)=)

Ellers har jeg flere prosjekter på trappene på strikkefronten. Har begynt på en poncho i mariusmønster. Denne skal jeg legge ut bilde av når jeg har kommet så langt at det syns noe mønster, og man får inntrykk av hvordan den blir.

To bursdagsgaver må jeg lage. Den ene skal hekles den andre strikkes og toves... 
Lillegutt skal til pappa'n sin denne helga, så jeg skal slappe av og lade batteriene til en ny jobbeuke til uka =) 
Og strikking/ hekling er god oppladning det!!!!!
Må forte meg med de gavene for jeg går nemmelig å venter på denne herligheten i posten disse dagene =) 

(bildet er lånt fra pickles sin hjemmeside)
http://www.pickles.no/oslo-anorakken/



Denne skal jeg strikke til lillegutt, men jeg har valgt en litt annen brunfarge og ensfarget grønn. Åsså skal jeg finne noen skikkelig kule knapper tenkte jeg.
Nemmelig hos snella og petronella =)=)



http://www.mamut.net/snellaogpetronella/shop/




Kan ikke vente med å starte på den. Sikla lenge nok på den nå!!!!  


Ha en fin kveld folkens!!!!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar