søndag 4. mars 2012

Enda en bursdagsgave...

Denne har jeg også laget i bursdagsgave.






Dette har vært den store bursdagshelgen i vår familie. Mamma'n min hadde bursdag i går, og ikke nok med det. Hun har også en søster som har bursdag på samme dagen. Og i år fylte de 110 til sammen =)
Denne veska fikk tante til bursdagen. Hun så den forrige jeg lagde i rosa, hvitt og brunt og synes den var så fin. Hun ville egentlig ha oppskrift, men jeg måtte stoppe henne på det!! men nå har hun altså fått veska si...



fotograferingen er ikke min greie... Men man ser hva det skal være i hvertfall, og da får jeg være fornøyd!!!


Vi har hatt knallvær hele helgen, så det har blitt masse uteliv og lillegutt har fått sine første vårfregner på nesa =)=)




Ha en flott uke, og her håper vi på masse sol slik at vi får fart på snøsmeltinga.

2 kommentarer:

  1. She's a lucky girl! Kjempefine og vårlige farger :o)

    Skal tro hva for noe spennende prosjekt du har på gang nå da?? Jeg holder på med kjedelig ensfarget strikking, og innbiller meg at ALLE - bortesett fra meg - strikker noe kjempemorsomt... Jaja, thats life ;o)

    Stor vårsolklem til mamsen og lillegutt

    SvarSlett
  2. Hei Siv Janne!
    Så hyggelig at du fant bloggen min, og tusen takk for koselig kommentar! :o)
    Ja, vi er vist flere bloggere i denne lille bygda ;o)
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett