lørdag 24. mars 2012

Baking en regnværsdag...

I dag måtte vi finne på noe...
Det regner i bøtter og spann ute, så vi orker ikke uteliv i dag!!
Lillegutt har vært i dårlig form de siste dagene, så det er om å gjøre å ikke gå ut å bli kliss klass våt =)=)





Jeg hadde heldigvis en pose med "boller på 123" i skuffen, så vi smekka sammen en bolledeig, og siden lillegutt ønsket seg kanelboller aller mest, ble det eksperimentert med å kjevle ut deigen og strø sukker og kanel inni...
Resultatet ble helt greit å se på, men lillegutt syns ikke de var som han hadde forventet =)=)
Jeg selv syns de ble greie...






Kjenner på at det er kjedelig å finne på når det er innevær. Det går mye i kortspill, 4 på rad, billedlotto, trylletriks, tv, tegning, film, ludo, stigespill etc... Og blir lei innimellom. Det må jeg være ærlig på.
Nå ser vi bare fram til påske. Da skal vi tilbringe noen dager på hytta. Da får vi fyllt opp kvoten vår på uteliv håper jeg!!!

Ellers blir det en tur til Namsos nå strax.
Jeg trenger knapper til Oslo - anorakken. For den blir ferdig i løpet av uka.


OG har jeg bestemt meg for å slå til med en Give-away i løpet av helga =) Skal få tak i et par småting i tillegg til noe garn jeg har liggende til den... 

Håper mange av dere som er innom har lyst til å delta =) Følg med, følg med!!!

Ha en knakende flott Lørdag!!

Klemmer fra mamsen og lillegutt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar