søndag 15. april 2012

Vinner på Give-away...

Nå er vinneren trukket.



87 lodd ligger i krukken... Hvem er vinneren???









Lillegutt hjelper til og vi gjør det på den gode gamle måten... lapper...








Det har vært helt fantastisk. Jeg har fått 21 nye følgere på bloggen min, og det var 87 lodd med i trekningen. Jeg lagde lapper med navn på , og putta oppi en krukke.
Lillegutt hjalp meg å trekke vinneren. og det ble Linda. Hun er dama bak bloggen Heklegalskapen.





Gratulerer!!! Å takk for at du ville være med på give-awayen min =)



Fordi jeg syns det var så morsomt, og at jeg fikk respons over all forventning så trekkes det også en ekstra premie. Den som vant skal få 6 glassbrikker. Og kan få velge mellom hvite eller en mix av fargede brikker.


Vinner av trøstepremie ble Stine. Hun har også en blogg, 
og den heter strikkerier.


Dere som er vinnere kan sende meg en mail på siv.janne.aurstad@ntebb.no med adressene deres :-)




Tusen, tusen takk til alle nye følgere, deltakere og lesere på bloggen min. Dere gir så hyggelige tilbakemeldinger, og jeg blir så glad av tilbakemeldingene dere gir meg.
Skal ikke se bort fra at det blir flere give-awayer med tiden!!!! 


Og i morgen er det en ny uke og nye muligheter =)=) 
Carpe Diem

4 kommentarer:

  1. Gratulerer Linda :) Jeg er littegranne missunnelig ;) Ha en fin uke dere da :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig,tenk at jeg vant:) Tusen takk:) Har sendt deg en mail:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for de kjempe søte brikkene:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at de har kommet fram. Håper de kommer til nytte =)

      Slett