lørdag 5. november 2011

Litt ny julepynt til jul...

Jeg er i ferd med å legge bort den røde julen... I år har jeg gått over til å innføre hvit julepynt + glass/ transparent pynt. Skal fortsatt ha noe av det røde, men den blir tonet ned ganske så mye. Så juletreet mitt som alltid har hatt røde juletrekuler får nå innslag av hvitt og glass. Og den hvite pynten har jeg laget selv selvsagt :-)
Eller heeeelt rett; jeg har kjøpt hobbypakker på Panduro som jeg har satt sammen selv. Slapp å tenke veldig hardt på hva jeg skulle lage da framgangsmåte står utførlig i "oppskriften" som følger med :-)


Og kjenner jeg meg selv så blir det vel til at jeg kjøper litt også...

Det er så koselig å sitte å pusle med disse tingene. En varm tekopp ved siden av seg og masse stearinlys som brenner. Da koser jeg meg altså!!!!





8 små prismeengler har sett dagens lys. Disse var veldig enkle og 
ferdig på 1-2-3...




Flere prismeengler har blitt til, og denne gangen inni en runding av hvite perler og med litt blonder :-) 

Blir stas å pynte juletreet med disse altså!!

Ha en fin helg!!

2 kommentarer:

  1. Hei :)
    Kjempe flott blogg du har :)
    Likte di englene dine ;) Æ å prøve ;)
    klem fra Grethe :)

    SvarSlett
  2. Takk for de Grethe!
    Ja vart forælska i dæm altså!!
    Kjøpt materialpakkan på Ciro, så løp og kjøp!!

    Klem

    SvarSlett